ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
1. Порядок оплати
2. Повернення коштів
- — Бронювання відпочинку підтверджується оплатою авансу у розмірі не менше 20% від повної вартості.
- — Після підтвердження бронювання через сайт клієнт має 15хв, щоб оплатити аванс через систему оплати на сайті. У разі, коли цей час вичерпаний і за відсутності оплати авансу, бронювання автоматично скасовується.
- — Оплата авансу і залишкової вартості здійснюється через платіжну систему на сайті або у спосіб визначений між менеджером і клієнтом.
- — Доступні способи оплати включають переказ на банківський рахунок орендодавця, перерахунок на картку, оплата через інтернет-сервіс WayForPay, а також оплата готівкою.
- — Оплатою авансу відпочинку клієнт підтверджує згоду з умовами і правилами.
- — У випадку пошкодженого майна, вартість визначається орендодавцем і компенсується клієнтом на протязі 3 робочих днів з моменту повідомлення про необхідність оплати.
2. Повернення коштів
- — Клієнт має право скасувати відпочинок і повернути кошти за 14 діб до дати заїзду.
- — Клієнт має право скасувати відпочинок і повернути кошти на протязі 4 годин після оплати незалежно від дати заїзду.
- — У випадку якщо до заїзду залишається менше 14 діб, сума авансу не повертається.
- — Спосіб повернення коштів визначається між менеджером і клієнтом.